Štamparija „Grafoplastika“ politiku kvaliteta uspostavlja, primenjuje i održava u skladu sa zahtevima ISO 9001:2008. Osnovno opredeljenje u politici kvaliteta štamparije jeste da zadovolji kupce i poslovne partnere svojim proizvodima i uslugama. Realizacija takvog opredeljenja bazirana je na stručnim, sposobnim i kreativnim kadrovima i tehničko-tehnološkim resursima koji se neprekidno usavršavaju. Kvalitet procesa rada posmatra se kao osnova konkurentnosti i uspešnosti na tržištu.
Politika kvaliteta uspostavljena je u skladu sa svrhom postojanja štamparije i obuhvata:
- ispunjenje zahteva i očekivanja kupaca i krajnjih korisnika
- mere za povećanje zadovoljenja korisnika
- stalno poboljšavanje kvaliteta proizvoda i usluga
- obezbeđenje kontinuiranog tehničko-tehnološkog razvoja procesa rada
- stalnu modernizaciju i obuku kadrova
- razvijanje dugoročnih i korektnih odnosa sa isporučiocima
- poštovanje zakonskih propisa i ispunjenje obaveza prema državi
- aktivno učešće zaposlenih u planiranju, sprovođenju i vrednovanju svih aktivnosti u procesu pružanja usluga.
Svi zaposleni u štampariji „Grafoplastika“ dužni su da se pridržavaju dokumentacije sistema kvaliteta ISO 9001:2008 i da je sprovode, a istovremeno imaju ovlašćenje i odgovornost da svojim inicijativama poboljšavaju način rada i podižu nivo kvaliteta.
Politika kvaliteta predstavlja okvir za uspostavljanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta. Rukovodstvo štamparije će periodično preispitivati svoj sistem menadžmenta kvalitetom kao i svoje ciljeve kvaliteta, a sve to radi poboljšanja efikasnosti i efektivnosti sistema menadžmenta kvalitetom.