Politika kvaliteta

POLITIKA KVALITETA I BEZBEDNOSTI I ZDRAVLJA NA RADU 

Vlasnik NENAD VUKELIĆ PR ŠTAMPANJE ETIKETA GRAFOPLASTIKA NOVI SAD iz Novog Sada i svi zaposleni opredeljeni su za neprekidno unapređenje integrisanog sistema menadžmenta kvalitetom i  menadžmenta bezbednošću i zdravljem na radu u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2015 i ISO 45001:2018, u oblasti proizvodnja samolepljivih i kartonskih nalepnica u rolni za ručno i mašinsko lepljenje, te se ovi elementi IMS – a postavljaju kao imperativ pri definisanju politike kvaliteta i bezbednosti i zdravlja na radu.

Naša Politika je:

  • detaljno utvrđivanje zahteva, potreba i očekivanja korisnika uz predočavanje pripadajuće normativne regulative i raspoložive mogućnosti organizacije u vezi sa ispunjenjem zahteva, uz tendenciju tržišne ekspanzije
  • pri procesu pružanja usluga strogo se pridržavati važeće zakonske regulative, standarda i usvojenih normativa, obezbeđujući za korisnika/klijenta bezbednost i kvalitet po najvišim evropskim standardima, omogućivši korisniku uvid u procese rada uz kontinuirano vrednovanje kvaliteta
  • uspostavljanje odgovarajućeg sistema vrednosti koji zadovoljava potrebe i očekivanja zaposlenih motivišući ih istovremeno
  • planiranje obezbeđenja visokostručnog kadra i stalno usavršavanje zaposlenih
  • nabavka savremene opreme za rad kao i kvalitetno održavanje postojeće
  • razvoj integisanog sistema menadžmenta (IMS) u skladu sa strateškim ciljevima organizacije i svetskim trendovima
  • razvijanje ekološke svesti kod zaposlenih kao i svesti o značaju upravljanja životnom sredinom
  • razvijanje svesti kod zaposlenih o značaju klimatskih promena (kako one utiču na poslovanje organizacije i kako organizacija utiče na njih)
  • minimiziranje upotrebe opasnih materija i nastajanja opasnog otpada
  • nulti nivo smrtnih slučajeva ili povreda na radu koje imaju za posledicu trajnu invalidnost
  • nulti nivo izgubljenog vremena zbog povreda na radu
  • pružanje zdravih i bezbednih uslova rada
  • da se zadovoljavaju primenljivi zakonski i drugi zahtevi
  • da se eliminušu opasnosti i smanjuju OH&S rizici
  • stalno poboljšanje
  • posvećenost konsultovanju i učestvovanju radnika i predstavnika radnika
  • zaštita radnika od štetnih posledica kada izveštavaju o incidentima

 

Ovakav pristup kvalitetu i bezbednosti sa orijentacijom na klijenta, zaposlene i društvenu zajednicu u celini, sa stalnim poboljšanjima, uključujući i poboljšanja kvaliteta procesa uz neposredno vrednovanje od strane korisnika, stvara osnove za efikasnije poslovanje i stvaranje materijalne podloge za razvoj organizacije i poboljšanje kvaliteta življenja svih zaposlenih i relevantnih zainteresovanih strana. U tom smislu se Vlasnik opredelio za uspostavljanje i primenu savremenih sistema menadžmenta u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2015 i ISO 45001:2018 i njihovo kontinuirano poboljšavanje, preuzimajući u tome lidersku ulogu, istovremeno očekujući od svih zaposlenih proaktivan i kreativan doprinos u granicama njihovih ovlašćenja, nadležnosti i sposobnosti.

Ostvarivanjem ovako zacrtane politike ispunjavamo viziju organizacije u unapređenju kvaliteta poslovanja kao i kvaliteta života u okruženju u kome poslujemo, sa tendencijom uvođenja novih pristupa, metodologija i alata, u interesu vlasnika, svih zaposlenih kao i društvene zajednice u celini.

 

Novi Sad, 12.04.2024.
Nenad Vukelić